Gülşen, son günlerde yaptığı hareketlerle toplumun tüm kesimlerinin tepkisini çekti.

Daha önce sahneye iç çamaşırıyla çıkan Gülşen, kendisini "kadının özgürlüğü" çerçevesinde savunmuştu.

Sonraki günlerde de bir sahne gösterisi sırasında bir erkeğin kucağına oturan Gülşen, kadınların tepkisiyle karşılaşmıştı. Kadınlar Gülşen'i "Kendine saygısı olan bir kadın bunu yapmaz. Bunun adı ahlaki yozlaşma." diyerek eleştirmişti.

Son olarak çıkardığı "Lolipop" adlı şarkının kapak fotoğrafıyla gündeme gelen Gülşen, sanatçılardan da tepki görmeye başladı.

 "GÜLŞEN'İN HÜSNÜNE KİM VARACAK?"

Türk sanat müziği sanatçısı Onur Akay, bugünkü köşe yazısında Gülşen'i şu sözlerle eleştirdi:

"Gülşen’in hüsnüne kimler varıyor? Seslerde, sözlerde ve kliplerde kalite gittikçe düştüğü için, uzun yıllardır Türkçe pop müzik dinlemiyorum. Son yıllarda ise pop müzik sektörü resmen porno sektörü ile yarışır hale geldi. Şarkıcı Gülşen de şarkıcılığa soyunmayı yanlış anlamış olacak ki, bu yarışı önde götürüyor ve müziğin göze değil kulağa hitap etmesi gerektiğini hatırlamıyor. Gülşen’in kelime anlamı ‘gül bahçesi’ demektir.

Bir Türk sanat müziği eseri vardır. Sözleri Muallim Ahmet Fevzi'ye ait Rıfat Bey'in Hicaz şarkısı: "Gülşeni hüsnüne kimler varıyor/ Kim ayağın öperek yalvarıyor/ Bağrımı şane gibi kim yarıyor/ Sevdiğim zülfünü kimler tarıyor"

Gülşen’in bu eseri dinlemesini öneriyorum.

Ben başlıkta ‘Gülşen’in dedim ama burada ‘Gülşeni Hüsnüne’ derken, ‘Güzelliğinin Gül Bahçesine' demek isteniyor. ‘Şane’ ise Osmanlıca'da ‘Tarak’ anlamına geliyor. Gülşen’e soruyorum! Şimdilerde güzelliğinin gül bahçesine kimler varıyor? Gül bahçende artık gülleri değil dikenleri gösteriyorsun.

Şimdiki yılların, ilk yıllarını düşününce bağrımı tarak gibi yarıyor. Keşke ilk çıktığın yıllardaki gibi aklımızda kalsaydın ve seni sevenler de o güzel sesini dinlerken, hâlâ güzelliğinin gül bahçesine de varsaydı. Bu fotoğrafta tek beğendiğim şey, gözümüze silikonlu meme sokulmaması oldu!”